Centrum informacji o Kliencie
W skład systemu wchodzą następujące moduły:
BAZA KLIENTA
Moduł obsługuje wspólną dla całego systemu kartotekę kontrahentów.
Możliwości modułu:
- Obsługa katalogu kontrahentów współpracującego z pozostałymi systemami ZSI UNISOFT,
- Duży zestaw kryteriów selekcji i zakresów,
- Definiowalne profile pozwalające dowolnie grupować kontrahentów,
- Możliwość dowolnego definiowania pól użytkownika na definiowalnych zakładkach, co pozwala na dołączanie do karty klienta dowolnej ilości informacji typu słownik, tekst, data, liczba, wykorzystywanych przy opracowywaniu dowolnych zestawień i raportów,
- Możliwość dołączenia dowolnego załącznika do karty klienta,
- Kontrola unikalności podczas wprowadzania nowych kontrahentów,
- Wprowadzanie kontrahentów w oparciu o Bazę Internetową Regon GUS,
- Kontrola statusu czynnego podatnika VAT kontrahenta na portalu podatkowym MF,
- Wgląd w dane o rozrachunkach z klientem,
- Podgląd historii zmian danych klienta, np. adresu, nazwy itp.,
- Zapamiętywanie informacji o tym komu i w jakim zakresie udostępniano dane klientów, w związku z przepisami wymagającymi ochrony zbiorów z danymi osobowymi gromadzonymi i przetwarzanymi w ZSI,
- Możliwość przygotowania e-Deklaracji PIT-8C.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA (BOK)
Możliwości modułu:
- Udostępnione wszystkie funkcjonalności systemu Baza Klienta,
- Ewidencja wniosków, umów i aneksów,
- Ewidencja spraw oraz dokumentów powiązanych z klientem,
- Możliwość współpracy z e-Aplikacjami poprzez automatyczną rejestrację spraw zgłaszanych przez klienta poprzez portal WWW,
- Pełna informacja o kliencie – saldo, rozliczenia, faktury, zapłaty, odsetki, sprawy zgłaszane, zlecenia, również w podziale na punkty rozliczeniowe klienta,
- Wgląd w szczegóły rozliczeń i historię danych klienta,
- Ewidencja awarii,
- Możliwość obsługi zleceń,
- Współpraca z systemem Zarządzanie Obiegiem Informacji – umożliwienie przesyłania wniosków, aneksów, spraw, dokumentów BOK i uchwał oraz możliwość szybkiego wglądu w kwestie obsługi wymienionych zagadnień dla konkretnego klienta,
- Centralne zarządzanie umowami z klientami niezależnie od typów usług,
- Zarządzanie dokumentacją z klientem,
- Ewidencja reklamacji.