System Bilingowy Sanipor
System jest specjalistycznym narzędziem pozwalającym na informatyczną obsługę działalności przedsiębiorstw zajmujących się oczyszczaniem miasta. Umożliwia automatyzację wszelkich czynności związanych z obsługą wywozu nieczystości (kartoteka klientów, posesji, usług, fakturowanie, sprawozdawczość).
Możliwości systemu:
- Obsługa różnych sposobów wykonywania usług i naliczania za nie należności:
- Ryczałty za dowolny okres (tydzień, miesiąc, kwartał, n tygodni, itd.) za:
- Osoby,
- Pojemniki,
- Lokale (powierzchnia, liczba lokali),
- Rozliczanie z wykorzystaniem metod, umożliwiające tworzenie własnych algorytmów wyliczania ilości,
- Usługi cykliczne – stały, ustalony cykl wykonywania usług,
- Usługi cykliczne potwierdzane,
- Usługi jednorazowe, zamawiane przed każdym wykonaniem usługi,
- Ryczałty za dowolny okres (tydzień, miesiąc, kwartał, n tygodni, itd.) za:
- Obsługa wzorców cykli wywozowych, możliwość powiązania podstawienia pojemnika z istniejącym wzorcem,
- Rozbudowany mechanizm blokad usług/naliczeń dla klientów,
- Rejestracja oświadczeń dotyczących segregacji odpadów i innych parametrów związanych z realizacją kontraktów w ramach Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- Rejestracja zgłoszeń brygad wywozowych dotyczących realizacji wykonywanych usług (nieprawidłowości podczas segregacji, zdjęcia dokumentujące wykonaną usługę, itp.),
- Ręczne wystawianie faktur (np. za usługi dodatkowe),
- Obsługa opłat dodatkowych za usługę,
- Dopłata (np. związana z odległością miejsca wykonania usługi od zakładu),
- Donoszenie (np. związane z trudnym dostępem do pojemnika czy szamba),
- Obsługa wywozów nieczystości stałych i płynnych,
- Definiowanie grup współczynników – domyślnych cenników, współczynników Wagowych itp. dla punktów,
- Rozliczanie kilku odbiorców na podstawie wywozu jednego pojemnika (udział procentowy),
- Podpowiadanie definicji cykli dla podobnych punktów,
- Indywidualne lub masowe generowanie/drukowanie dokumentów sprzedaży,
- Bezpośrednia współpraca z modułem Finansowo-Księgowym i modułem Rozrachunki,
- Duża elastyczność w definiowaniu cenników – ceny indywidualne, zróżnicowanie stawek w zależności od częstotliwości wykonywania usług lub ilości wywiezionych odpadów, itp.,
- Podział usług na letnie/zimowe (uwzględniane podczas fakturowania),
- Klasyfikacja odpadów,
- Rozbudowany system zestawień z uwzględnieniem kodów odpadów,
- Obsługa przerw w wykonywaniu usług (przerwy w fakturowaniu usług),
- Grupowanie usług wywozowych w zlecenia (grupowanie ma na celu połączenie wielu usług w jedną całość i w konsekwencji umożliwienie wykonywania różnych operacji grupowych, np. fakturowanie),
- Pełna historia usług świadczonych klientowi od momentu podpisania umowy,
- Wystawianie faktur okresowych (rozliczanych okresowo),
- Wystawianie paragonów,
- Możliwość rozszerzania zakresu gromadzonych danych za pomocą pól użytkownika,
- Możliwość tworzenia własnych kartotek i widoków za pomocą siatek użytkownika,
- Współpraca z systemem Zarządzenie Obiegiem Informacji – możliwość przesyłania karty przekazania odpadów jako załącznika do przesyłanej informacji.
Harmonogram
- Obsługa taboru wywozowego i brygad wywozowych,
- Ewidencja szeroko definiowalnej sieci wywozowej w podziale na rejony, dzielnice, ulice, itd.,
- Tworzenie harmonogramów wywozów na podstawie zgromadzonych informacji,
- System podpowiedzi brygad/pojazdów/dni wywozu podczas wprowadzania usługi,
- Współpraca z aplikacjami mobilnymi do obsługi trasówek (w szczególności z aplikacją mWywóz UNISOFT) w zakresie dwustronnej wymiany szczegółowych informacji o wykonywanych usługach (potwierdzenie wykonania, odebrana ilość, uwagi kierowcy, itp.),
- Powiązanie zdjęć z pozycjami kartoteki usług (np. w celu udokumentowania niezgodności z deklaracją w zakresie segregacji odpadów).
Gospodarka Pojemnikami
- Ewidencja pojemników,
- Wyszukiwanie pojemników wg zadanego kryterium,
- Tworzenie raportów i zestawień,
- Możliwość powiązania typu pojemnika z ikoną graficzną – do wykorzystania podczas współpracy z aplikacją mobilną (mWywóz).
Dyspozytor
- Możliwość generowania kart drogowych na podstawie harmonogramu,
- Agregowanie ilości przydzielonych zadań w rozbiciu na typy usług udostępnione na dwóch listach odświeżanych dynamicznie podczas przydzielania zadań pojazdom:
- Lista z podziałem na dzień, typ operacji oraz typ pojemnika,
- Lista z podziałem na dzień i pojazdy (usługi w podziale na pojazd),
- Historia ruchu pojemnika podstawionego na punkcie skojarzonym z daną pozycją harmonogramu, osadzona w kartotece planowania,
- Historia podstawień i wywozów pojemników na punkcie skojarzonym z daną pozycją harmonogramu, osadzona w kartotece planowania,
- Automatyczne odświeżanie kartoteki planowania harmonogramu po wprowadzeniu zmian przez użytkownika pracującego na innym stanowisku roboczym.