System Bilingowy Sanipor

System jest specjalistycznym narzędziem pozwalającym na informatyczną obsługę działalności przedsiębiorstw zajmujących się oczyszczaniem miasta. Umożliwia automatyzację wszelkich czynności związanych z obsługą wywozu nieczystości (kartoteka klientów, posesji, usług, fakturowanie, sprawozdawczość).

Możliwości systemu:

  • Obsługa różnych sposobów wykonywania usług i naliczania za nie należności:
    • Ryczałty za dowolny okres (tydzień, miesiąc, kwartał, n tygodni, itd.) za:
      • Osoby,
      • Pojemniki,
      • Lokale (powierzchnia, liczba lokali),
    • Rozliczanie z wykorzystaniem metod, umożliwiające tworzenie własnych algorytmów wyliczania ilości,
    • Usługi cykliczne – stały, ustalony cykl wykonywania usług,
    • Usługi cykliczne potwierdzane,
    • Usługi jednorazowe, zamawiane przed każdym wykonaniem usługi,
  • Obsługa wzorców cykli wywozowych, możliwość powiązania podstawienia pojemnika z istniejącym wzorcem,
  • Rozbudowany mechanizm blokad usług/naliczeń dla klientów,
  • Rejestracja oświadczeń dotyczących segregacji odpadów i innych parametrów związanych z realizacją kontraktów w ramach Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
  • Rejestracja zgłoszeń brygad wywozowych dotyczących realizacji wykonywanych usług (nieprawidłowości podczas segregacji, zdjęcia dokumentujące wykonaną usługę, itp.),
  • Ręczne wystawianie faktur (np. za usługi dodatkowe),
  • Obsługa opłat dodatkowych za usługę,
    • Dopłata (np. związana z odległością miejsca wykonania usługi od zakładu),
    • Donoszenie (np. związane z trudnym dostępem do pojemnika czy szamba),
  • Obsługa wywozów nieczystości stałych i płynnych,
  • Definiowanie grup współczynników – domyślnych cenników, współczynników Wagowych itp. dla punktów,
  • Rozliczanie kilku odbiorców na podstawie wywozu jednego pojemnika (udział procentowy),
  • Podpowiadanie definicji cykli dla podobnych punktów,
  • Indywidualne lub masowe generowanie/drukowanie dokumentów sprzedaży,
  • Bezpośrednia współpraca z modułem Finansowo-Księgowym i modułem Rozrachunki,
  • Duża elastyczność w definiowaniu cenników – ceny indywidualne, zróżnicowanie stawek w zależności od częstotliwości wykonywania usług lub ilości wywiezionych odpadów, itp.,
  • Podział usług na letnie/zimowe (uwzględniane podczas fakturowania),
  • Klasyfikacja odpadów,
  • Rozbudowany system zestawień z uwzględnieniem kodów odpadów,
  • Obsługa przerw w wykonywaniu usług (przerwy w fakturowaniu usług),
  • Grupowanie usług wywozowych w zlecenia (grupowanie ma na celu połączenie wielu usług w jedną całość i w konsekwencji umożliwienie wykonywania różnych operacji grupowych, np. fakturowanie),
  • Pełna historia usług świadczonych klientowi od momentu podpisania umowy,
  • Wystawianie faktur okresowych (rozliczanych okresowo),
  • Wystawianie paragonów,
  • Możliwość rozszerzania zakresu gromadzonych danych za pomocą pól użytkownika,
  • Możliwość tworzenia własnych kartotek i widoków za pomocą siatek użytkownika,
  • Współpraca z systemem Zarządzenie Obiegiem Informacji – możliwość przesyłania karty przekazania odpadów jako załącznika do przesyłanej informacji.

Harmonogram

  • Obsługa taboru wywozowego i brygad wywozowych,
  • Ewidencja szeroko definiowalnej sieci wywozowej w podziale na rejony, dzielnice, ulice, itd.,
  • Tworzenie harmonogramów wywozów na podstawie zgromadzonych informacji,
  • System podpowiedzi brygad/pojazdów/dni wywozu podczas wprowadzania usługi,
  • Współpraca z aplikacjami mobilnymi do obsługi trasówek (w szczególności z aplikacją mWywóz UNISOFT) w zakresie dwustronnej wymiany szczegółowych informacji o wykonywanych usługach (potwierdzenie wykonania, odebrana ilość, uwagi kierowcy, itp.),
  • Powiązanie zdjęć z pozycjami kartoteki usług (np. w celu udokumentowania niezgodności z deklaracją w zakresie segregacji odpadów).

Gospodarka Pojemnikami

  • Ewidencja pojemników,
  • Wyszukiwanie pojemników wg zadanego kryterium,
  • Tworzenie raportów i zestawień,
  • Możliwość powiązania typu pojemnika z ikoną graficzną – do wykorzystania podczas współpracy z aplikacją mobilną (mWywóz).

Dyspozytor

  • Możliwość generowania kart drogowych na podstawie harmonogramu,
  • Agregowanie ilości przydzielonych zadań w rozbiciu na typy usług udostępnione na dwóch listach odświeżanych dynamicznie podczas przydzielania zadań pojazdom:
    • Lista z podziałem na dzień, typ operacji oraz typ pojemnika,
    • Lista z podziałem na dzień i pojazdy (usługi w podziale na pojazd),
  • Historia ruchu pojemnika podstawionego na punkcie skojarzonym z daną pozycją harmonogramu, osadzona w kartotece planowania,
  • Historia podstawień i wywozów pojemników na punkcie skojarzonym z daną pozycją harmonogramu, osadzona w kartotece planowania,
  • Automatyczne odświeżanie kartoteki planowania harmonogramu po wprowadzeniu zmian przez użytkownika pracującego na innym stanowisku roboczym.
Ta strona używa ciasteczek (cookies) w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Czytaj wiecęj »