Zarządzanie infrastrukturą

W skład systemu wchodzą następujące moduły:


INFRASTRUKTURA

Możliwości modułu:

  • Centralne zarządzanie infrastrukturą spółdzielni mieszkaniowej lub przedsiębiorstwa zarządzania nieruchomościami,
  • Ewidencja infrastruktury spółdzielni lub przedsiębiorstwa (ulice, budynki, nieruchomości, wspólnoty, klatki, bramy, lokale, itd.),
  • Kartoteki wspólnot, nieruchomości, budynków z podziałem na dane ogólne, eksploatacyjne, techniczne,
  • Możliwość podłączania zdjęć/schematów pod elementy infrastruktury,
  • Podział zasobów spółdzielni na administracje,
  • Mechanizm tworzenia kryteriów w oparciu o parametry punktu,
  • Ewidencja gmin,
  • Ewidencja pozostałych zasobów spółdzielni: place zabaw, zieleń, trawniki wg indywidualnych potrzeb,
  • Ewidencja szeroko definiowalnej sieci wodociągowej, ciepłowniczej w podziale na warstwy opomiarowania, komory, węzły, stacje wymiennikowe, studzienki, fontanny, zdroje – zgodnie z faktycznym stanem struktury sieci,
  • Zarządzanie dokumentacją techniczną obiektów infrastruktury.

GOSPODARKA LICZNIKAMI

Możliwości modułu:

  • Ewidencja liczników, układów pomiarowych,
  • Ewidencja odczytów na licznikach,
  • Ewidencja liczników energii elektrycznej,
  • Ewidencja odczytów liczników energii elektrycznej (w tym dla wielu stref czasowych),
  • Ewidencja zdarzeń na licznikach w czasie,
  • Ewidencja liczników sprzężonych,
  • Kontrola poprawności wprowadzanego odczytu,
  • Wyszukiwanie liczników, wodomierzy.

CENNIKI

Możliwości modułu:

  • Przechowywanie historii cen i cenników,
  • Automatyczne, proporcjonalne rozliczanie zużyć uwzględniające daty zmiany cen,
  • Kontrola aktualności cenników podczas procesu fakturowania,
  • Możliwość wyliczania okresowej opłaty abonamentowej według cenników miesięcznych, kwartalnych, rocznych itp.

REMONTY

Możliwości modułu:

  • Kartoteki remontowe z podziałem na zlecenia,
  • Kartoteka przeglądów instalacji, obiektów infrastruktury wraz z funkcjonalnością przypominania o zbliżających się terminach przeglądów,
  • Kartoteka awarii,
  • Kartoteka zleceń,
  • Ewidencja kosztów zleceń w podziale na materiały i pracę pracowników,
  • Ewidencja materiałów pobranych na obsługę zlecenia,
  • Ewidencja pracowników na poszczególne zlecenia,
  • Kartoteki przetargów,
  • Organizacja napraw, remontów i modernizacji,
  • Planowanie wydatków związanych z remontami i kontrola kosztów,
  • Plany prac remontowych i konserwacyjnych,
  • Historia robót wykonanych na obiektach infrastruktury,
  • Zestawienia planów remontów z faktycznymi pracami w podziale na zlecenia z wyszczególnionymi kosztami, materiałami, na dowolnie zdefiniowanym poziomie szczegółowości poprzez ewidencję kosztów na poziomie słownika,
  • Możliwość planowania prac remontowych oraz Zleceń w Terminarzu dla poszczególnych pracowników, brygad, pojazdów, maszyn, narzędzi i urządzeń.
Ta strona używa ciasteczek (cookies) w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Czytaj wiecęj »