mAplikacje
Wśród mAplikacji należy wymienić następujące moduły:
mBRYGADA
- Lista zadań/zleconych prac ustalonych w module stacjonarnym wraz z terminami ich realizacji,
- Potwierdzanie momentów wykonania poszczególnych (definiowalnych) etapów zleceń na bieżąco, bezpośrednio po ich wykonaniu; możliwość dostosowania liczby etapów i ich charakteru, biorąca pod uwagę specyfikę konkretnego zlecanego zadania,
- Automatyczna synchronizacja danych w zakresie przesyłania informacji o kolejnych zlecanych zadaniach przez przełożonego oraz w każdym momencie, kiedy osoba pracująca w terenie modyfikuje informacje związane z realizowanym zleceniem,
- Zbieranie dokumentacji fotograficznej realizowanych w terenie prac,
- Generowanie protokołów wykonywanych prac, rejestracja potwierdzeń protokołów przez inwestora, przesyłanie protokołów do inwestora za pomocą poczty elektronicznej,
- Rejestrowanie szczegółów wykonywanych prac zleconych przez działy instalacji liczników związanych z instalacjami nowych wodomierzy ich wymianami lub pracami konserwacyjno-kontrolnymi - tak zarejestrowane prace umożliwiają automatyczną aktualizację adekwatnych obszarów danych w głównej bazy systemu ZSI, zdejmującą z użytkowników ZSI konieczność ich ręcznej ewidencji,
- Wskazywanie na mapie miejsca wykonywanego zadania wraz z trasą dojazdu,
- Możliwość bieżącej obserwacji przez przełożonego postępu prac każdego z podległych pracowników w stacjonarnym systemie ZSI; zlecanie kolejnych zadań, a w razie koniczności, modyfikowanie zadań wcześniej zleconych,
- Możliwość pracy modułu zarówno w sytuacji aktywnego połączenia z bazą główną systemu ZSI, jak i w przypadku braku takiej łączności.
Moduł mBrygada jest specjalistycznym systemem Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI), umożliwiającym rejestrowanie bezpośrednio w terenie zadań wykonywanych przez brygady remontowe, instalatorów i pracowników technicznych, które zlecane są przez przełożonych. Pozwala na bezpośrednie nadzorowanie prac technicznych, remontowych i instalacyjnych prowadzonych poza siedzibą firmy. Umożliwia raportowanie i wgląd w stan prowadzonych prac i ich postęp bezpośrednio z systemu ZSI Unisoft. Moduł możliwy jest do uruchamiania na smartfonach, tabletach i innych urządzeniach mobilnych, opartych o system Android.
Główne funkcjonalności modułu:
mTRANSPORT
- Użytkowanie aplikacji bez konieczności łączności internetowej po zalogowaniu i pobraniu danych jak i w trybie on-line który pozwala na synchronizacje danych,
- Wyszukiwanie wcześniej pobranych pojazdów za pomocą ich numeru rejestracyjnego lub symbolu,
- Logowanie za pomocą karty RFID oraz tradycyjnie przy użyciu loginu oraz hasła,
- Pobranie zleceń przy uwzględnieniu zakresu w którego skład wchodzi typ zlecenia oraz jednostka organizacyjna, z możliwością ich wyboru przy użyciu wyszukiwania za pomocą nazwy oraz symbolu,
- Tworzenie wielu kart dla wielu pojazdów oraz ich podgląd,
- Proste dodawanie nowych pozycji karty drogowej wraz z ich modyfikacją tj. możliwość wprowadzania własnej lokalizacji lub jej odczyt poprzez GPS oraz edycja stanu końcowego km i mtg pojazdu,
- Możliwość usunięcia ostatniej utworzonej pozycji lub całej karty drogowej,
- Dodawanie notatki pozycji z możliwością zeskanowania kodu kreskowego,
- Prosta metoda weryfikacji pojedynczej, lub wielu pozycji za pomocą karty RFID wraz z możliwością jej cofnięcia,
- Możliwość wprowadzenia stanu baków oraz ich kontrola wraz z informacją o rodzaju paliwa,
- Proste dodawanie pozycji z uwzględnieniem zmiany jej zlecenia,
- Rozbudowana możliwość zmiany wielkości czcionki dla udogodnienia pracy kierowcy.
mTransport to system przenośny, pracujący na urządzeniach typu tablet dedykowany kierowcom kontrolującym przebieg pracy, zastępujący tradycyjną kartę drogową. Jest on zintegrowany z systemem stacjonarnym Transport.
Główne funkcjonalności modułu:
mTERMINARZ
- Dowolna liczba kalendarzy, pozwalająca np. redagować terminy i zadania dotyczące różnych sfer działalności,
- Możliwość współdzielenia kalendarzy przez wielu użytkowników, pozwalająca np. na wspólne planowanie wykorzystania zasobów typu samochody służbowe, sale szkoleniowe, projektory itp. przez uprawnionych do tego pracowników,
- Planowanie terminów własnych użytkownika,
- Widok dzienny, tygodniowy,
- Kategoryzowanie planowanych terminów w podziale na spotkania, notatki, zadania itp.
- Proste i intuicyjne metody dopisywania, modyfikowania lub przesuwania w kalendarzu terminów planowanych zadań,
- Mechanizm automatycznych powiadomień o nowych terminach ustalonych przez innych użytkowników wspólnego kalendarza,
- Automatyczna dwustronna synchronizacja danych o terminach pomiędzy bazą główną ZSI a bazą aplikacji mobilnej mTerminarz,
- Możliwość pracy modułu zarówno w sytuacji aktywnego połączenia internetowego z bazą główną systemu ZSI, jak i w przypadku braku takiej łączności.
mTerminarz to aplikacja umożliwiająca planowanie terminów własnych lub współdzielonych z innymi osobami, możliwa do użytkowania w urządzeniach mobilnych działających w oparciu o system Android. Aplikacja zintegrowana ze stacjonarnym modułem Terminarz pracującym w siedzibie głównej.
Główne cechy i funkcjonalności modułu:
mSpisMT
System mSpisMT jest modułem uzupełniającym dla ZSI UNISOFT. Ta prosta w obsłudze aplikacja przeznaczona jest do użytkowania wyłącznie na urządzeniach przenośnych i zintegrowana jest z modułem Majątek Trwały, stanowiącym element ZSI UNISOFT. Głównym zadaniem modułu jest umożliwienie przeprowadzenia szybkiej inwentaryzacji składników majątku trwałego i przekazanie jej wyników do modułu Majątek Trwały.
System mSpisMT składa się z dwóch części: aplikacji serwerowej (mSpisMTCollector) – niewidocznej dla użytkownika modułu mSpisMT oraz samej aplikacji mobilnej (mSpisMT) instalowanej na terminalu (urządzeniu przenośnym). Kolektor mSpisMTCollector pośredniczy w wymianie danych między bazą ZSI, a terminalem.
Spis z natury prowadzony jest poprzez odczyt kodów kreskowych umieszczonych wcześniej na składnikach majątku trwałego.
mSpisMag
- Pobieranie danych ze stacjonarnego systemu Magazyn, dotyczących arkuszy oraz pozycji otwartych inwentaryzacji,
- Efektywną, zoptymalizowaną pod względem ergonomicznym rejestrację pozycji spisu,
- Rejestrację asortymentów z użyciem czytnika kodów kreskowych, wykorzystującego aparat fotograficzny urządzenia lub poprzez manualne wprowadzenie indeksu materiałowego,
- Zachowanie pełnej funkcjonalności modułu bez względu na dostępność sieci komputerowej,
- Podział pracy pomiędzy dowolną liczbę operatorów, wyposażonych w urządzenia mobilne,
- Rejestrację faktów ujawnienia pozycji niewystępujących w arkuszach spisowych wygenerowanych w systemie stacjonarnym,
- Zwrotne przekazywanie wypełnionych arkuszy do systemu stacjonarnego.
Moduł mSpisMag rozszerza funkcjonalność modułu Magazyn o możliwość przeprowadzania inwentaryzacji na urządzeniach mobilnych, pracujących pod kontrolą systemu Android. Rejestracja danych pochodzących z inwentaryzacji bezpośrednio w miejscu, gdzie przechowywany jest zapas, z wykorzystaniem kodu kreskowego, którym opisany jest zliczany asortyment, zwiększa komfort użytkownika, a przede wszystkim wpływa znacząco na poprawność danych i uproszczenie pracy, co przyczynia się do istotnego przyśpieszenia procesu inwentaryzacji.