Centrum informacji o Kliencie

W skład systemu wchodzą następujące moduły:

BAZA KLIENTA

Moduł obsługuje wspólną dla całego systemu kartotekę kontrahentów.

Możliwości modułu:

  • Obsługa katalogu kontrahentów współpracującego z pozostałymi systemami ZSI UNISOFT,
  • Duży zestaw kryteriów selekcji i zakresów,
  • Definiowalne profile pozwalające dowolnie grupować kontrahentów,
  • Możliwość dowolnego definiowania pól użytkownika na definiowalnych zakładkach, co pozwala na dołączanie do karty klienta dowolnej ilości informacji typu słownik, tekst, data, liczba, wykorzystywanych przy opracowywaniu dowolnych zestawień i raportów,
  • Możliwość dołączenia dowolnego załącznika do karty klienta,
  • Kontrola unikalności podczas wprowadzania nowych kontrahentów,
  • Wprowadzanie kontrahentów w oparciu o Bazę Internetową Regon GUS,
  • Kontrola statusu czynnego podatnika VAT kontrahenta na portalu podatkowym MF,
  • Wgląd w dane o rozrachunkach z klientem,
  • Podgląd historii zmian danych klienta, np. adresu, nazwy itp.,
  • Zapamiętywanie informacji o tym komu i w jakim zakresie udostępniano dane klientów, w związku z przepisami wymagającymi ochrony zbiorów z danymi osobowymi gromadzonymi i przetwarzanymi w ZSI,
  • Możliwość przygotowania e-Deklaracji PIT-8C.

BIURO OBSŁUGI KLIENTA (BOK)

Możliwości modułu:

  • Udostępnione wszystkie funkcjonalności systemu Baza Klienta,
  • Ewidencja wniosków, umów i aneksów,
  • Ewidencja spraw oraz dokumentów powiązanych z klientem,
  • Możliwość współpracy z e-Aplikacjami poprzez automatyczną rejestrację spraw zgłaszanych przez klienta poprzez portal WWW,
  • Pełna informacja o kliencie – saldo, rozliczenia, faktury, zapłaty, odsetki, sprawy zgłaszane, zlecenia, również w podziale na punkty rozliczeniowe klienta,
  • Wgląd w szczegóły rozliczeń i historię danych klienta,
  • Ewidencja awarii,
  • Możliwość obsługi zleceń,
  • Współpraca z systemem Zarządzanie Obiegiem Informacji – umożliwienie przesyłania wniosków, aneksów, spraw, dokumentów BOK i uchwał oraz możliwość szybkiego wglądu w kwestie obsługi wymienionych zagadnień dla konkretnego klienta,
  • Centralne zarządzanie umowami z klientami niezależnie od typów usług,
  • Zarządzanie dokumentacją z klientem,
  • Ewidencja reklamacji.
Ta strona używa ciasteczek (cookies) w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Czytaj wiecęj »