Powdrożeniowa obsługa informatyczna

W celu profesjonalnej, kompleksowej obsługi firma UNISOFT proponuje wszystkim swoim Klientom współpracę w ramach stałej obsługi informatycznej, która gwarantuje im poczucie bezpieczeństwa i komfort użytkowania zintegrowanego systemu informatycznego [ZSI].

W ramach Stałej Obsługi Informatycznej (SOI) zapewniamy Państwu:

  • Konserwację całości dostarczonego przez nas oprogramowania - dokonywanie przeglądu i konserwacji baz danych.
  • Konserwację i serwis dostarczonego sprzętu komputerowego.
  • Modyfikacje pod potrzeby użytkowników, wchodzące w rozwój wersji podstawowej systemu.
  • Wymianę systemów na najnowsze wersje – UNISOFT zobowiązuje się udostępnić najnowsze wersje systemów użytkowych w miarę ich modernizacji. Rozwój systemów jest realizowany w oparciu o dwa główne filary:
    • Zmiany przepisów prawa,
    • Sugestie Klientów wpływające na rozwój funkcjonalny.
  • Pierwszeństwo obsługi przed Klientami niezwiązanymi umową SOI.
  • Reakcję na zgłoszenia awarii – UNISOFT zobowiązuje się przystąpić do usunięcia usterek lub pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z funkcjonalnym działaniem oprogramowania w ciągu 24 godzin od momentu ich zgłoszenia.
  • Szkolenia, konsultacje i nadzór nad wdrażaniem nowych wersji systemów – UNISOFT proponuje zaplanowane wizyty specjalistów w określonej ilości dni/godzin miesięcznie. Podczas tych wizyt specjaliści ds. wdrożeń szkolą użytkowników z funkcjonalności nowych wersji, pomagają w uzyskiwaniu dodatkowych zestawień i analiz, które na etapie wdrożenia nie zostały przygotowane (ze względu na potrzeby, które pojawiły się później). Po intensywnym wdrożeniu i szkoleniach, niektóre informacje - szczególnie związane z czynnościami okresowo wykonywanymi w ZSI /np. bilans.../ - mogą wymagać dodatkowych szkoleń i opieki, zapewniających poczucie bezpieczeństwa użytkowanego systemu.
  • Telefoniczny „hot-line” i pomoc świadczona innymi środkami dostępu – UNISOFT w ramach tego punktu zapewnia doradztwo i pomoc:
    • Telefoniczną w godz. 8.00 – 16.00 od poniedziałku do piątku,
    • Oferuje możliwość zdalnego zdiagnozowania problemu.
  • Gwarancję na oprogramowanie przez cały czas trwania umowy.

Stała Obsługa Informatyczna opłacana jest w formie miesięcznego abonamentu, w ustalonej wysokości – zależnej od zakresu obsługiwanych przez firmę UNISOFT rozwiązań.

Ta strona używa ciasteczek (cookies) w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Czytaj wiecęj »